Monday, July 21, 2008

Boka tider :)!

Befinner mig i Östersund! Det är väldigt vackert här!

Nu mina kära läsare kan ni boka tid när jag kommer hem med nya kunskaper. Jag lär mig hotstone massage, choklad och kaffespainpackningar, chokladmassage och en aromamassage som heter regndroppsteknik. Behandlingarna är gudomliga, luktar fantastikst behagligt och produkterna som används är ekologiska och närproducerade. Vad väntar du på??? Unna dig gudomliga behandlingar och satsa kvalitetstid på dig själv :)!

Är tillbaka på torsdag!

2 comments:

  1. Låten underbart, ska se till att unna mig någon behandling när hösten kommer. Ha det bra i mitten av Sverige.

    ReplyDelete
  2. Låten underbart, ska se till att unna mig någon behandling i höst. Ha det nu trevligt i mitten av Sverige.

    ReplyDelete