Thursday, December 31, 2009

Årssummering

Så var 2009 slut och in har 2010 kommit...! Nya möjligheter och möten väntar runt hörnet. Som vanligt är mitt nyårslöfte att försöka ha så kul som möjligt... :)!

Vad hade då 2009 i sitt sköte? Vid denna tid förra året befann vi oss i Thailand och hade en underbar tid, sen hann jag bara hem och packa ur väskorna så väntade London och BETT-mässan med mitt jobb. Jag som har velat åka till London sen jag var 16 år och 2009 blev det helt plötsligt 2 gånger... Andra gången var i maj när vi åkte dit med Manges jobb. Flanerade runt en del på egen hand och hamnade bland annat i ...hmm, ja just det och så försvann det namnet... Ni vet filmen där Hugh Grant och Julia Roberts är med, där hon är en känd skådis och han en bokhandlare....Nu kom det - Notting Hill!

Sommaren spenderades i vanlig ordning på Fagerudden - min oas i tillvaron :)! Och där och då började planerna som funnits i mitt huvud på allvar i flera år ta fart - nu var det läge att skaffa lokaler och jobba med mina kunskaper inom hälsområdet. Sagt och gjort - första lokalen som jag tittade på tog jag :)!

Annars då... en himla massa jobb förstås... undra hur länge jag skulle kunna vara ledig utan att känna att jag inte har något att göra... förmodligen rätt länge... jag skulle nog aldrig bli sysslolös.

Just det, äldsta dottern förlovade sig och det var totalt oväntat... :P!
Gothia besökte vi också då yngsta dottern spelade med sitt lag. Spännande värre var det!

Kan konstatera att år 2009 gått väldigt fort, eller egentligen hela 00-talet... Före exakt 10 år sen befann vi oss på Phi Phiöarna.

Ja, åren går och äldre blir jag och alla andra... ;)!

No comments:

Post a Comment