Sunday, January 31, 2010

Hapiness - just to be me

Så var den här söndagen snart till ända... Mysigt att veta att jag kan vara inne och bara göra det jag vill (middagen ska tillagas, men annars inga måsten). En av mina kollegor hade en t-shirt på sig i veckan där det stod: Happiness - just to be me Och det citatet gillar jag! Kanske blir det en ny tavla...!

Annars inte direkt ngt nytt under solen, tja... en del jobbrelaterat förstås. Har blivit omvärldsspanings- och kompetensutvecklingsansvarig på jobbet och det passar mig perfekt! I övrigt drar min längtan till varmare nejder fram starkare och starkare., vilka snart förverkligas! Och ...det känns positivt att jag får fina omdömen för Vedanta, både rent inredningsmässigt och för behandlingarna och temakvällarna :)! Jag är så glad att jag vågade, sen får vi se hur det går. En dag i taget, ett steg i taget... :)

No comments:

Post a Comment