Monday, June 21, 2010

20 år går så fort.....

I lördags var vi på en trevlig bröllopsfest - ja nu inte Victoria & Daniels, utan på en fest för att fira en 20-årig bröllopsdag. De gifte sig alltså 1990... oj, vad 20 år går fort... hur fort ska inte nästa 20 gå? Och om vi då har fest, är ens alla med - alltså lever alla? Det kan hända mkt på 20 år.... Vill inte ens tänka tanken.... men det har jag ju redan gjort... herregud på 20 år är jag 63.... känns lite hårt att inse att man förmodligen redan levt mer än sitt halva liv... Vi får hoppas att jag inte brås på min mor, för då är det ju inte alls så många år kvar... Men som jag har skrivit förr - jag har tänkt bli 87 år och då vill jag vara glasklar i huvudet!

Detta får mig också att tänka att vi verkligen ska ta tillvara på dagarna och verkligen leva NU!

No comments:

Post a Comment