Tuesday, August 10, 2010

Sommaren 2010

Jag undrar just vart sommaren 2010 tog vägen.... tycker att dagarna har gått så fort och jag undrar just vad jag har gjort av dagarna...eller vad dagarna har gjort med mig.... Så många som jag tänkte att jag/vi skulle hälsa på eller bjuda hit och nu är det snart dags att börja jobba igen...

Logistikfesten som vi anordnade tillsammans med 3 andra par var hur kul som helst både att anordna och delta i. En sväng till Göteborg hann vi också med tack vare Gothia. Midsommarfirande på stugan som är en tradition sen ca 7 år tillbaka fanns också på agendan denna sommar. PDOL kom och gick och resterande tid gick till att vara på stugan. M:et har påbörjat att göra om entrén hemmavid. Det blir nog bra bara det blir klart ngn gång... Ritningen över den japansk inspirerade trädgården fick ligga och vila till sig i 2 år innan vi kom till skott...

No comments:

Post a Comment