Saturday, August 13, 2011

Sista lördagen på stugan denna sommar

Så sitter jag då här ensam på stugan, med en massa ljus tända. Sista lördagen på stugan denna sommar. Nu är det dags att flytta hem och börja jobba på måndag. En härlig sensommardag har det varit idag.

Vad händer runt mig då? Har en del spännande samarbeten på gång med Mindfulnesscenter :)! Jag ska spela in två mindfulnesskivor för barn, en i åldern 4 - 7 år, och en 8 - 12 år. Sedan har jag tagit fram ett utbildningsunderlag för Mindfulness i förskola/skola som vi tänker sjösätta läsåret 2012/2013. Har kvar mitt jobb på CMiT, så detta får jag jobba med på min lediga dag. Är förstås tacksam över att ha kvar mitt jobb, men man vet aldrig vad som kan hända, så det känns bra att ha en liten (om än mkt liten) plan B utifall något skulle hända att spinna vidare på.


No comments:

Post a Comment