Monday, December 17, 2012

Vad vill jag?

Funderar rätt ofta på vad jag vill med mitt liv, då kanske främst yrkesmässigt. Allra helst skulle jag vilja äga min tid betydligt mer än vad jag gör idag. Om jag gjorde det och hade en mkt god ekonomi, då skulle jag gå en hel del kurser inom det skapande och konstnärliga området och sedan skapa, men inte för att sälja i första hand utan för att det är roligt och för att hamna i flowtillstånd. Sedan står kurser i personlig utveckling också högt på önskelistan.

Men nu harvar jag på... känner ett stort behov av julledighet. Nu låter det som om jag inte gillar det jag gör mitt jobb och mitt företag, men det gör jag. Det känns bara ibland som om jag var ämmad för något mer, något annat osv. Men ingen annan än jag kan ju skapa min tillvaro/framtid.

Vad skulle du göra om du ägde din tid mer än vad du gör idag?

En vinterbild på Diesel :) Snygg är han och busig och lättlärd!

No comments:

Post a Comment