Saturday, February 22, 2014

Lägesrapportering

I veckan har jag varit i Vännäs och i Sundsvall och föreläst om IKT i förskolan. Det är alltid berikande att möta pedagoger från förskolan! Känns även bra med positiv feedback både på Twitter,via sms och IRL.


Annars då.... Har lite på skoj sökt ett jobb i Stockholm, räknar inte med att få det och skulle jag mot förmodan få åka på anställningsintervju så blir det lärorikt. Har ju inte direkt räknat med att flytta till Stholm och jag trivs mkt bra på mitt jobb. Samtidigt som det är lite spännande att se sig om lite, blir ju inte yngre direkt.


Har haft en trevlig besök av en f.d. lärare som jag hade på Mhsk när jag pluggade till mediepedagog. Hon undervisar igen på Mhsk, så jag skrev till henne på FB och frågade om vi skulle luncha. Det hela slutade med att hon sov över hos oss. Mkt intressant och kompetent kvinna!



No comments:

Post a Comment