Saturday, April 08, 2006

Virus i alla former

Virus i halsen och i den andra datorn - hur mkt som helst!! Vi måste blåsa ur den andra datorn, ska bara låna en extern hårddisk från jobbet och köra över alla musikfiler. Undra just hur jag ska blåsa ur mig själv...? Ska jobba till veckan, börjar 7 på måndag och just nu känns det rätt tungt, då jag är allt annat än fräsch. Tre arbetsdagar och sedan går jag på påskledighet. Ska ju åka till Nallo, men vi får se hur det blir med det... Jag vill verkligen, men...

Pappa är sämre igen... vätska i lungorna, vilket kan tyda på att hjärtat inte orkar pumpa som det ska, samt att hans blodvärde är lågt. Faran är inte över ännu... Kom igen nu pappa!

Sedan ska jag till Stockholm direkt efter påsklovet. Vi ska ha ngt projekt med oss och inte har jag och min kollega hunnit tänka i genom det, och vi har i princip ingen tid för det till veckan. Jag inte vet jag... men vi får se hur min medverkan i appledagen blir... äh, jag är väl bara allmänt negativ just nu.

Det känns som om det är rätt mkt på jobbet här framöver.

No comments:

Post a Comment