Friday, April 07, 2006

Allofmp3

Har pytsat in 25 dollar till Allofmp3, så nu laddar jag hem musik!!! Bland annat Van Morrison och Take That - en salig blandning med andra ord.

Såg en film med Russel Crowe och Meg Ryan nyss och sista låten i filmen var hur bra som helst. Satt som klistrad och läste eftertexterna och kunde till sist läsa att det var I'll be your lover to med Van Morrison. Störtskön låt!

Jag är mer eller mindre förlagt med förbud att prata idag, enligt en doktor på vårdcentralen. Har en ordentligt virusinfektion i halsen och det känns kan jag tala om...! Har inte kunnat hälsa på pappa på lasarettet något i veckan. Har inte heller sovit bra i veckan pga halsont och katterna. Men ingen medicin då det är ett virus, det måste få läka ut. Hoppas att jag inte har smittat ner allt för många och undra vem som har smittat mig?

Bara resten av min familj klarar sig - det är ju snart påsklov! YES!!!

No comments:

Post a Comment