Tuesday, May 16, 2006

Trist

Jag som lovade mig själv att aldrig mer skriva en uppsats när jag hade skrivit klar min mastodont C-uppsats! Och så sitter jag nu och gör en projektrapport tala om ökentrist! Har svårt att fokusera... Förstår mkt väl att det är viktigt att denna rapportskrivning blir klar, dels med tanke på ev. neddragningar men också med tanke att sprida arbetet som görs när det gäller media och IT i förskolan.

Jag vet att jag borde tänka typ så här: "Intressant att skriva rapport med ett så viktigt innehåll. Detta går riktigt bra och jag fixar detta galant!!!" I stället hör jag mig själv tänka "oj, så trist, trist, trist - detta vill jag inte göra....!" Helt fel programmering av hjärnan! Deadline är satt till sista september, men jag siktar nog på att ha klart det mesta innan semestern, så att bara finliret kvarstår i september.

No comments:

Post a Comment