Sunday, January 28, 2007

Skön helg

En lugn och skön helg! Har varit hemma med tonåringen. De andra två i familjen har varit i Nallo. Har varit rejält förkyld och är fortfarande risig så det kändes himla skönt att stanna hemma. Har läst böcker, sett film, äntligen ramat in tre av mina "tavlor", umgåtts med min dotter, ätit god mat osv.

Förra helgen hade vi gourmetrestaurangägarna på middag. Vi bjöd på indisk inspirerad mat, och det blev en höjdare! Kändes bra att kunna lära dem ngt om matlagning...!

Ja, just ja... detta med sant och falskt. Inte nu för att jag tror att ngn läser min blogg, men jag har INTE ngn tatuering i svanken .

På onsdag ska jag föreläsa om ayur-veda på Ladies Circle. Det blir kul! Har sett igenom mina föreläsningsanteckningarna och det sitter så jag behöver inte direkt plugga in ngt. Kan ju det rätt grundmurat.

Ska förresten och förläsa i Växjö nästa onsdag om mediepedagogik i förskolan. Himla synd att man inte får de pengarna själv - i egen börs... Nästa vecka har jag sjukt mkt att göra... Ska ge en a-v behandling måndagkväll, tisdag eftermiddag åker jag till Växjö, är hemma runt tolv på natten onsdagskväll, ska jobba till 20.00 på torsdag. Vi tar det lugnt helgen som då kommer kan jag säga.

Nu ska jag gå och umgås med min yngsta dotter.

No comments:

Post a Comment