Wednesday, June 25, 2008

Sommarpratarna

Sommar och semester för mig det är att lyssna på Sommarpratarna i P1 kl. 13.00. Jag har inte riktigt kommit igång med lyssnande ännu, men numera kan man ju lyssna i efterhand via webben. Det riktiga sommarvädret har inte infunnit sig ännu, kanske därav inte lyssnandet och slappandet i en solstol som sig brukar...

Håller tummarna för att höstkänslorna ska försvinna NU (inte för att det är ngt fel på hösten, men inte nu...), så att sommarkänslorna kommer fram.

2 comments:

  1. Det blir kanske lite fel ämne för denna blogg, men jag sökte på "Lillith" och hittade hit till din blogg och just det inlägget gick inte att kommentera så därför blev det här istället. :o)

    I mitt letande så hittade jag en biblisk frågesida, och den kanske kan vara intressant så du kan ju kika på den om du vill:
    http://www.gotquestions.org/Lillith.html

    Såg att du hade en gourmet-blogg också, och den är redan bokmärkt av mig för recepten där såg ju bara för goda ut.

    ReplyDelete
  2. Kul att du hittat hit! Jag ska kolla den där länken inom en snar framtid!

    Jo, det är goda recept och till 90% har jag lagat dem.

    Jag ska göra ett besök hos dig, det verkar som om du har en blogg.

    ReplyDelete