Tuesday, October 21, 2008

Hm.... en lista....

Tre saker jag går igång på:
Goda idéer, bra musik & kreativt skapande

Tre saker jag inte kan vara utan:
Min familj, vatten och mailen...!

Tre saker jag ångrar:
Vet inte riktigt… gjort är ju gjort … kanske att jag tidigare inte stod på mig mer i olika situationer…

Tre saker som gör mig glad:
Överraskningar (av positiv karaktär), uppskattning & att komma till dukat bord med god mat som någon annan har tillagat.

Tre saker som gör mig arg:
Fördomar, ojusta personer som inte ger andra människor en chans & orättvisor.

Tre människor jag beundrar:
Min gamla pappa som har en otrolig förmåga att ge komplimanger - sådana människor borde det finnas fler av, vardagshjältar och frivilliga volontärer som reser ut i världen till katastrofplatser och hjälper behövande människor.

Tre saker jag skulle vilja göra:
Få mer ledig tid, öppna ett zenaktigt spa med helhetstänk, resa till Nya Zeeland

Tre maträtter eller ingredienser i köket jag gillar:
Västerbottensost, tapas, och olivolja

Tre TV-program jag ser:
Kobra, Greys anatomy & Prison Break

Tre saker jag har med mig i livet:
Att jag kan det mesta om jag bara vill, mina fina döttrar och mannen i mitt liv, att alla är värda att få en chans

Tre saker på önskelistan:
Att jag och mina nära och kära håller oss friska och krya, många spännande möten med intressanta/härliga människor, resa resa och åter resa!

Tre bloggar jag inte kan vara utan:
Hmm….Det är ju en massa… både yrkesbloggar och bloggar efter intresse. Anne-Marie Körlings blogg är en mkt intressant yrkesblogg, men åh.... jag vet inte vilka jag ska välja mer.... har ju en massa i favoriter...

No comments:

Post a Comment