Tuesday, March 24, 2009

God natt så här mitt på dagen!

Nej, nu ska jag ta och gå och bädda ner mig... och klockan är 12.59 PIP och det är tisdag och jag skulle ha varit och hållit i två st examinationer, där lärarna dessutom skickat hem eleverna pga att jag skulle komma... Tur att jag har hjälpsamma kollegor, en av dem ställde upp direkt och tog det istället för mig, så att jag fick åka hem. TACK A :)! Troligtvis feber och en mage som det låter som om det är en grävmaskin i den och kör runt i tarmarna.

I övrigt funderar jag på hur jag ska övertala mina tonåringar om att inte vara uppkopplade mot nätet eller använda datorn när det är Earth hour på lördag, kanske även maken måste övertalas... I min familj är det jag som är mest bekymrad över miljön...! För vi SKA släcka ner på lördag!

God natt!

1 comment:

  1. Krya på dig! Vi har haft liknande åkomma i vår familj, nu ser det ut som att det är mannens tur. Visst ska vi släcka ner på lördag. Viktigt, viktigt att ta ställning. Vi har bara ett klot.../ Helena

    ReplyDelete