Wednesday, November 11, 2009

Stockholm

Har varit i Stockholm en snabbsväng, bland annat för att träffa REN Skincares representanter och för utbildning i deras ansiktsbehandlingar. REN Skincare är just nu det renaste hudvårdsmärket som finns på den svenska marknaden. Det är helt fantastiska produkter som The Vegan Society rekommenderar. Ansiktsbehandlingen utförs i fem steg och är framtagen med inspiration och influenser från bland annat zen shiatsu, japansk massage och yoga. Huden åtefår sin naturliga lyster, vitalitet och ungdomliga spänst. Huden rengörs på djupet under avslappnade former. Min hy kändes som ny - mjuk, slät och fin :)! Boka genast in er på en ansiktsbehandling!!!

Sen kom ju C från Holland :), så då sammanstrålade vi och gick på Levas Hälsogala på Berns. Hälsomässan i Älvsjö pågick denna helg också, så då hann jag även dit och där träffade jag min syster :)! Om ni gillar sushi ska ni defintivt besöka Seikoen i Stockholm. Jag och C var där och det var fantastiskt gott och fräscht!

Nu sitter jag i mina lokaler och öppningen närmar sig.... förhoppningsvis blir det öppningskvällar nästa vecka :)!

No comments:

Post a Comment