Thursday, December 11, 2008

Inställning...!

Tänk vad ens egen inställning gör för hur vissa saker blir...! Jag sitter och skriver på en stor projektutvärderingsrapport och tänker jag då: Det här går som en dans, texten och analysen flödar och det här är jättekul :)!!! Skulle inte tro det.... fryser för det första... och så går tankarna i banor av: Oj, så trist, jag fattar inte hur jag ska skriva resultatet riktigt... ska jag sammanföra stora delar och leta kategorier, eller ska det skrivas om var för sig....får jag egentligen ut något vettigt av alla enkäter och djupintervjuer, klarar jag av att ro detta i land så att det blir ett riktigt bra verktyg som landar bra i händerna/huvudet på ledningsgrupp och kommunpolitiker, måste jag verkligen göra det här osv. osv osv. i all oändlighet.

Jag vill ju mysa, pynta lite, fixa inför "kalaset" för dottern som blir 16 år idag, planera inför Thailandsresan osv osv osv.

Jag behöver hjälp att bryta mina tankar så att rapportskrivandet går som en dans!

No comments:

Post a Comment