Sunday, December 07, 2008

Söndagar

Så var det söndag då... min favoritdag att bara slappa eller pyssla med ngt litet projekt och göra sådant som bara jag vill. Idag blir det pepparkaksbak tillsammans med familjen. En tradition som vi har sedan äldsta dottern var 1 år och nu på torsdag fyller hon 16 år, så för femtonde året i rad ska vi nu tända en himla massa ljus, spela julmusik och baka.

Vilken är din favoritdag och varför?

Annars är det nedräkning.... 6 arbetsdagar kvar tills min julledighet börjar och som varar i 3 veckor!

1 comment:

  1. Jag får nog säga att lördag är min favoritdag under veckan. Det beror på att då tar jag det lugnt, äter en lång frukost, läser tidningarna länge...dessutom är det fortfarande mycket kvar av helgen. Skönt med långledigt under julen hoppas ni blir nöjda med nya semesterstället. / Helena

    ReplyDelete