Sunday, February 15, 2009

Ayurvedisk yogamassage

I helgen har jag varit på kurs och fått utbildning i Ayurvedisk yogamassge, som Kusum Modak i Indien har arbetat fram. Min lärare Birgitta har gått i lära hos henne under ett flertal perioder. Den ayurvediska yogamassagen är väldigt fysik, både för den som ger och får, samtidigt som den mentala biten hela tiden är närvarande. Nu har jag ett komplement till mina andra behandlingar, som ju också är mycket djupgående men på ett helt annat sätt. Jag har nu grunden i den auyrvediska yogamassagen och kan ge helkroppsbehandlingar, men jag kommer att fortsätta och lära mig fler metoder allt eftersom.

Jaha.. det kanske börjar vara dags för att ta fram sina diplom, rama in dem och sätta upp dem på väggen och skaffa mig en vettig adress till min hemsida där det står om det jag kan erbjuda... och göra allvar att gå ned lite grann i tid och erbjuda mina tjänster utåt...??!!!

No comments:

Post a Comment