Friday, July 10, 2009

Bombnedslag....

Här ser det ut kan jag lova...! Packning pågår inne i stugan, städning av husvagn pågår eller rättare sagt torkning av täcken, dynor och dylikt från husvagnen som var ute på vädring igår och blev blöta av regnet. Strykbrädan är framme och det är kläder och väskor överallt. Gothia väntar för yngsta dottern och mannen. Själv håller jag på och donar med en bröllopspresent som ska bli klar och slås in, samt förbereder mentalt för loppis tillsammmans med C, som jag egentligen inte vill stå på, men hon behöver pengar ... Sedan ska även jag packa för att bege mig på nya äventyr, både innanför och utanför Sveriges gränser ... :)! Längtar!

Bara för din vetskap om du (C.B van D) läser detta... hittade en himla massa gamla dagböcker & några kort (du lyckades faktiskt fastna på något...!) igår när jag gjorde i ordning för loppis, ska läsa dem ikväll och se vad vi hade för oss... och det var ju en del mellan varven, kanske finns det ngt guldkorn att åter minnas tillsammans när jag kommer... ;)!

No comments:

Post a Comment