Saturday, July 25, 2009

I brist på annat....

...så kommer en lista:

Alltid + Ibland + Aldrig.

Alltid :

+ ber om ursäkt ifall jag gått för långt på något sätt
+ äter alltid frukost!
+ borstar tänderna morgon och kväll
+ läser dagligdags några favoritbloggar
+ köper naturliga och ekologiska ansiktsprodukter
+ har alltid en eller flera böcker på g
+ i behov av egentid
+ tacksam över att leva

Ibland :

+ bakar jag otroligt goda bullar...! (När jag ids...)
+ funderar jag över hur folk tänker och agerar.
+ bor jag på stugan (sommartid)
+ tycker jag att tiden går alldels för fort...
+ vill jag sälja allt och dra ut på äventyr
+ behöver jag påminna mig själv om att lyssna inåt
+ funderar jag över varför en del människor har så svårt att säga förlåt och tack

Vill aldrig :

+ gå till sängs och vara arg/osams
+ äta ärtsoppa
+ jobba som rektor
+ bli allvarligt sjuk
+ sluta förundras över livet
+ sluta vara nyfiken och öppen för vad som komma skall
+ sluta läsa böcker

No comments:

Post a Comment