Thursday, August 20, 2009

Nu är det nära...

... att jag har fått mig en lokal, en namnunderskrift bort ... känns jättespännande och kul, samtidigt som det är lite läskigt. Rädslor vill komma fram, som att jag inte skulle fixa det, att det inte bär sig, att ingen vill komma och så vidare, men... DET ÄR BULLSHIT!!! Jag har många tankar och idéer runt mitt företag både vad det gäller marknadsföring och vad man förutom behandlingar (med ekologiska och naturnära produkter) kan erbjuda i dessa lokaler. Och jag har ju kvar mitt ordinarie jobb, går bara ner lite i tid.

JAG TÖRS, JAG VILL OCH JAG KAN!

4 comments:

  1. Anonymous12:37 AM

    S U V E R Ä N T !!!
    Jag tror pá dig och dina produkter.
    Efter alla intressanta kurser och diplom du redan har...ALL din kunskap kommer att bli uppskattad. Rätt vad det är fár du nog gá ner mer i tid pá ditt nuvarande jobb..i framtiden.
    Lycka Till!
    Carina

    ReplyDelete
  2. Klart att det kommer kunder(heter det så eller är det klienter eller möjligen patienter. Du kan visst och om du inte testar så vet du ju aldrig. Tänk om inte tog chansen nu och om 30 år så går du o grunnar o ångarar att du aldrig provade att vara egen. Lycka till! Helena

    ReplyDelete
  3. Anonymous3:35 AM

    Grattis! Va´kul! Är det officiellt var det är? I så fall...var? Och när "drar du igång"? Hälsar kusin vitamin

    ReplyDelete
  4. Jo, det är officiellt och får gärna spridas :)! Se inlägget som jag ska göra nu!

    ReplyDelete