Saturday, December 03, 2005

Det var den festen

Jättelyckad fest för 5-åringen! God mat, många tal, historier, teater, tävlingar och dans. Kan de bli annat än trevligt då? Däremot känns det i dag att det var party igår.

Hamnade på kårhuset sedan, där var det livespelningar. Men tala om helt off... finklänningen, håruppsättning m.m Ett band där sångaren bara skrek men ändå dränktes av musiken. Där blev jag 5 minuter sedan bar det iväg i taxi hemåt kring 02.30.

Sambon for dock hem tidigare... "lillan" kunde inte sova för hon hade ju sett en sådan hemsk film på mitt jobb kvällen innan och hon skulle bara komma hem. Ungefär som vanligt då - inte är det ofta vi har ngn tid bara jag och M.

Vi är bjudna på middag idag... inte känner jag för ngt glas vin... USCH!

Nu MÅSTE jag gå ut och andas lite frisk luft..........

No comments:

Post a Comment