Thursday, December 01, 2005

5-års jubileum



Är på jobbet. Har en liten paus just nu. Vi har öppethus idag på mitt jobb, då vi har 5-års jubileum. Man kan göra musikvideos här, och bli fotograferad i gammeldagsstil med utklädningskläder och dylikt. Vi visar upp förskolornas och skolornas arbeten med media och IT. En hel del bra saker är gjorda!

Min pappa och hans sambo har varit här och jag lyckades få upp gubben på scenen, så vi har spelat in en musikvideo tillsammans "Gråt inga tårar mer" med Thorleifs!!! Inte min favvolåt precis, men en låt som pappa kunde hänga med i lite grann i alla fall. Ganska kul grej att ge bort till syskonen i julklapp. Det förväntar de sig nog inte!

Nej, nu ska jag gå ner och mingla lite med de andra.

Förresten en av mina gullungar syns på bilden!

Ha en bra dag!

No comments:

Post a Comment