Tuesday, December 20, 2005

Städardag


Idag har vi städardag på jobbet. Snabb som jag i bland är så blev jag klar rätt fort...! Har kikat i tidningen "Datorn i utbildningen" som är en mkt bra tidsskrift som jag verkligen kan rekommendera. Där fanns det en artikel om bloggar, som jag fördjupade mig i och sedan surfade runt på nätet för att checka upp dessa. En som är bra är www.bloggtoppen.se Där hittade jag följande sajt: http://blogg.moderskeppet.se/ som bl a handlar om bildbehandling och Photoshop. Mycket intressant läsning!!!


Annars har jag senaste dagarna spånat på vad jag vill utveckla inom mitt jobb. Blir bra att ha som underlag då jag har medarbetarsamtal i januari någon gång. För övrigt har jag en otroligt bra chef och trevliga arbetskamrater. Det är mycket värt!

Har inte haft så mkt handledning och kurser under december månad av naturliga skäl, då det är så mycket andra aktiviteter i förskolan då. Rätt skönt faktiskt att tempot har blivit ngt lugnare!! Ser fram emot julledigheten!!! Kanske kompar jag ut hela torsdagen - tanken känns frestande.

No comments:

Post a Comment