Saturday, June 16, 2007

Lägesrapportering

Sitter på stugan och tittar ut över vattnet. Det är fantastiskt rofyllt. Nu har jag semester :-)!Var på en kollegas torp igårkväll och "föreläste" litegrann om hälsa för henne och hennes väninnor och så gav jag dem indisk huvudmassage, och en fick reiki. En av kvinnorna är chef på hjärnskadelinjen och ville att jag skulle komma dit och föreläsa för hennes anställda om a-v och ge dem indisk huvudmassage till hösten.

Annars känns läget bra - en del att göra, men i min egen takt och när jag känner för det. Har börjat med lite smyckespyssel och i natt beställde jag lite material. Till helgen (eller redan på torsdag) "invaderas" vi av en massa vänner i sedvanlig ordning. Traditionellt midsommarmat på midsommaraftonen och grilla på midsommardagen. Det brukar vara trevliga tillställningar. Får nog vara körbar även denna midsommar då den äldre dottern förmodligen ska någonstans med sina kompisar. Ska också hinna träffa C (= kul), som är hemma från Holland så att vi hinner planera inför kalajset i augusti.

Nu ska här "deffas", ska komma i en snygg klänning till 40-års kalaset!!! Har fått hjälp med att lägga upp ett träningsprogram, samt att jag ska stavgå eller cykla innan frukost för att förbränna maximalt.

No comments:

Post a Comment