Tuesday, December 25, 2007

Börjar vara dags för en slutsummering av detta år....

Nu är det inte så många dagar kvar av 2007. Vad har då varit bäst och sämst under året?

Bäst - ja min kombinerade 40-års fest och vårt bröllop står ju förstås högt i topp! Resan till Island var trevlig och när jag blev kidnappad till Hasseluddens japanska spa går inte heller av för hackor. Alla trevliga samtal inom familjen runt middagsbordet är också fina. Att pappa orkade vara med på bröllopet kändes mycket bra. Trevliga stunder tillsammans över en god matbit med våra vänner är också mycket trevligt.

Sämst - det för mig omotiverade påhoppet som jag fortfarande inte förstår och alla turer runt mitt jobb, som i allra högsta grad fortfarande pågår.

Undra just vad 2008 kommer att innebära? Förra året gav vi ett nyårslöfte att bjuda hem någon som vi inte tidigare bjudit hem, men gärna vill lära känna - ett löfte som vi också höll och som föll mycket positivt ut. I år har jag ingen aning om vad jag/vi ska avge för löfte? Kanske att vara snäll mot mig själv och lyssna inåt och ta hand om kropp och själ och försöka ha så roligt som möjligt? Det har varit mycket jobb i år....

2 comments:

  1. Anonymous10:53 AM

    Kära du!
    Är oändligt tacksam för att ni genomförde ert nyårslöfte förra året. Att våra vägar korsades och det det kommit att innebära betyder mycket för oss.
    Jag hoppas att det här året kommer att bjuda på många trevliga stunder tillsammans med er och era fina tjejer!

    Kramar i massor!

    Sarah

    ReplyDelete
  2. Vi är tacksamma över att ni nappade på vårt förslag och ville komma :-)!

    Trevliga stunder har det blivit och fler ska vi se fram emot!!!

    ReplyDelete