Wednesday, December 26, 2007

Lite halvsynsk kanske.... ;-)!

Inom loppet på tre dagar har jag bara vetat att två saker skulle ske... Visste att en person skulle ringa och önska god jul (som att precis allt är som vanligt) och jag visste exakt när det har var han som ringde... som om jag hörde det på ringsignalen...

och så då idag... efter att ha slappat framför TV:n och sett Greven av Monte Christo... så böt vi kanal ocn Nordnytt började och jag bara visste att just ikväll om ett par minuter kommer inslaget om ljuduställningen - ett inslag som de gjorde i början av december, och se där... ngn minut in i sändningen kom inslaget och bl a jag var på TV.

Hmm... ibland är det lite läskigt när man "vet" saker fast man egentligen inte alls vet...

Händer det dig någon gång? För mig händer det allt mer ofta...

3 comments:

  1. Anonymous4:53 AM

    Så fin Du var på Nordnytt!
    Jag har kollat här på jobbet men dock utan bra ljud så jag ska lyssna på dina kloka ord när jag kommer hem. Lite coolt tycker jag nog allt att det är att min kompis är på TV titt som tätt.
    Carina

    ReplyDelete
  2. Anonymous5:00 AM

    Så fin du var på Nordnytt!
    Jag har allt kollat in dig här på jobbet men utan bra ljud så jag ska höra dina kloka ord när jag kommer hem. Lite coolt tycker jag allt att det är att min kompis är på TV titt som tätt. Jag är inte förvånad att du är lite halvsynsk...du har speciella krafter. Kram, Carina

    ReplyDelete
  3. Det är inte helt lätt att vara naturlig när kameran är typ 1 dec från ansiktet...!

    Tänk rätt häftigt egentligen att du kan se Nordnytt via webben... Tänk att Ines Uusman (politiker) trodde att Internet bara var en fluga som skulle gå över... tänk så FEL hon hade!! Man kan ju se och läsa det mesta idag via nätet. Har du testat Facebook ännu?

    Ha det bäst!
    Kramar!!!

    ReplyDelete