Wednesday, September 20, 2006

"De vackraste blommorna kräver en skogsbrand"

"De vackraste blommorna kräver en skogsbrand"
Läste det citatet idag på inspirationsbloggen så himla sant!

Har äntligen skrivit projektrapporten klart :-))! Utbildningsradion har ringt mig och vill att jag ska komma ner och föreläsa i Eskilstuna och Växjö. Då blir det bra att ha rapporten som bas och bygga upp en PP kring den. Det känns kul att bli tillfrågad.

På lördag ska jag föreläsa om Ayur-Veda i Skellefteå. En utmaning...! Har varit hemma idag, har haft en "bad-stumack-day", men tack vare det så hann jag göra klart manuset inför lördagen. Sedan när jag kommer hem (kanske helt slut) så ska vi på gourmet!!! KUL och GOTT!

Har förresten varit i Stholm i helgen med några från juntan och så respektive. Vi åt på Caliente = tapas = mums! På lördagen åt vi på en italiensk gourmet restaurang och sedan bar det iväg på Cirkus och se musikalen Mamma Mia. Den var bra, men det blev lite dramatisk. En av juntatjejerna tuppade ju av en bit in i föreställningen... helt borta som en geleklump. Direkt obehagligt, men hon kom tillbaka sedan såg resten av musikalen. Handlade ett änglaspel på Vattumannens bokhandel!!! Lite rökelser förstås också, ett par fulfräntuffa Eccoskor - dösköna, en svart skjorta och lite småplock.

Annars rullar det på - känner mig lite sliten.... som om en dunderförkylning skulle bryta ut, men den kommer inte - lite stel i kroppen och grus i ögonen, och allmän trött. Så snart är det natti natti... Sov gott

No comments:

Post a Comment