Saturday, September 30, 2006

Solokvist

En helg helt för mig själv...Ganska skönt faktiskt! Såg Brokeback Moutain i går kväll. Jag gillar den filmen! Han är så charmig Jack Gyllenhal eller vad han nu heter... Övriga familjen är i Nallo. Inte har jag gjort så mkt nytta... var på en minimarknad idag och på en konstutställning. For hem med inspiration att göra ngt själv - men det enda som har hänt är att tyget ligger på golvet.

Min ena bror var uppe på mitt jobb igår och vill att vi träffas ang. pappa då hans närminne blir sämre och sämre. Och det blir då idag halv sex.
Roligare kan man ju ha en lördagskväll när man är helt solokvist och bara skulle ägna helgen åt rekreation och sådant som jag tycker är kul och mår bra av... nu menar jag inte att jag lider av att träffa mina syskon - men att prata "problem och bekymmer" var inte vad jag tänkte när jag såg denna helg framför mig. Men det var så svårt att få i hop ngt datum då ena syrran åker till Skåne och hon hinner bara hem så ska jag till Växjö.

Egentligen var vi bjudna på en trevlig fest ikväll...inte visste jag det utan M:et tackade nej utan min vetskap med orsaken att vi skulle till Nallo. Det hade ju jag tänkt skulle ske nästa helg... så här missade vi en jacuzzifest med inhyrd kock och goda drinkar... TRIST!! Men ändå skönt att vara hemma och bara softa... Det stör mig att jag inte kan installera scannern - det tillhörande programmet är borta!! Jag som skulle göra klart bildspelet till 40 - års kalaset. Och M:et går inte att få tag i - det är han som vet var skivan är, för det är ingen mottagning i Nallo - TYPISKT!!!!!!

No comments:

Post a Comment