Sunday, September 03, 2006

Drömmer om....

att kunna förverkliga min tanke om att ge Mange en tripp till New York i december, tillsammans med mig i 40-års present! Det skulle kännas så himla kuuul!!! Tänk N Y i december med all julskyltning... skulle vara häftigt att gifta sig där...!!! Och åka skridskor i Central Park, åka på Gospelkonsert i Harlem, uppleva Broklyn, shoppa lite på Manhattan, andas in dofterna i China Town och äta vansinnigt gott i Little Italy!!! Det låter som om jag redan har varit där, men det har jag inte!!! Brajten blev också tänd på idén att ge det till Tomme. Vi får se hur det blir. Ska börja reka lite.

Nu sitter jag här i stället, med en snurvlande sambo som alldeles strax åker till Stholm. Sedan kommer B och C och så ska vi planera deras 40-års fest. Håller på med ett bildspel inför det.

Annars är det jobb, job och åter jobb.... Mkt med Trageton nu! Kul att få lite insikt hur de arbetar i grundskolan, men lite tid till förskolan! Hm... och så denna bläiga projektrapport...

Har förövrigt försökt att utrota alla bananflugor idag, med radar, vinäger, kokt vatten, klappjakt osv. och rensat och torkat osv. Hur länge var de borta? Tja 3 minuter kanske, nu svärmar det för fullt...! ÄCKLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag konversera lite med min sambo innan han åker. Han är hemma på onsdags kväll igen.

No comments:

Post a Comment