Sunday, September 10, 2006

Yes!



Det verkar som om min dröm blir av...! M är positiv till det hela, men han har ingen susning om vart det bär i väg.

New York here we come...! Får hoppas att inga terrorister är i farten bara.... Men jag tror inte att jag ska dö i ett plan eller i New York, så det är nog ingen fara.

Har förresten sett en bra film idag "Notebook" en jättefin kärleksfilm!! Vill äga och vill se den igen. Föreslog att dottern skulle se den, men till svar fick jag: "Jag gillar inte att se film...!" Nej, just det allt som mamma är intresserad av är ju rena pesten... typ film, inredning osv osv. Hon måste helt enkelt tycka tvärtom och är allmänt på tvären om än inte direkt uppkäftig.

I övrigt har vi varit utan barn i helgen - himla skönt! Ätit god "vuxenmat" - inte helt fel! Donat på lite här hemma och på stugan, sett film varit ute och gott osv. Nästa helg blir också utan barn, då är vi i Stholm och ser musikalen "Mamma Mia".

Nu ska jag ta tag i middagsplanerna!

No comments:

Post a Comment