Tuesday, September 16, 2008

Resor

Jag gillar att resa... både långt och kort. Fick veta igår att jag ska till London i januari :)!!! Där har jag aldrig varit så det känns jättekul. Hinner precis komma hem från Thailand och så hinner jag tvätta och hämta andan i några dagar och så väntar London.

Idag fick jag frågan om jag vill börja forska ... Kul att bli tillfrågad, men nej tack ändå... Jag känner att det är så mkt ensamarbete och att det skulle kosta på en hel del för mig och min familj och så känner jag att man ska brinna för att forska om man tackar ja till en sådan tjänst. Jag tycker att det är viktigt att det forskas och följer gärna forskning och kan jag bidra på något sätt gör jag gärna det, men det känns inte som om just jag ska stå för själva forskningsutförandet. Jag skulle säkert klara av det rent kompetensmässigt, men viljan finns inte rikigt. Sedan är jag en lagspelare, så ensamarbete är nog ingen hit för mig....

No comments:

Post a Comment