Friday, March 09, 2007

Halvrisigt var det här....

Lite tycka synd om varning på mig... Har ont i kroppen eller i vissa leder, har känt av halsen, men det har vandrat ner i luftrören, hosta och feber... Känns som om jag är onykter...

M:et är i Nallo (där han sitter i husvagnen och är risig), alla brudar i familjen valde att stanna hemma av lite olika orsaker, hästen, träna med bandet, hinna städa undan lite osv. Undra just vem som tänkte på städning av oss tre.... ja, inte är det döttrarna kan jag säga. De ser nästan aldrig att hjälpa till med ngt, om man inte ber dem - men då är det under pust och stånk.

Hade pappa här en stund i går, det gick bra - men han har som inga problem enligt honom själv... Det blir en tuff resa att få honom på ngt boende kan jag säga.

Annars har jag roat mig med att göra en inbjudan så här långt i förväg, till kalajset i sommar. Ringt ett telefonsamtal till Umeå, för att checka den där snygga Lars Wallin klänningen. Har även gjort ngr snajsiga visitkort som jag är helnöjd med!!!

Har lagt bloggen tisdagstemat i mina favoriter. En utmaning till mig att fota och lägga ut varje tisdag på bloggen.

Hej hopp, nu ska jag följa yngsta dottern till duschen. Hon vill alltid ha sällskap, trots att hon snart är 12 år...!!

No comments:

Post a Comment