Thursday, May 03, 2007

Trött, tröttare, tröttast...

En massa ointressanta saker....

Var hemma 01.45 i natt... Somnade dessutom inte när jag la mig där runt två draget ngn gång... Kunde dessvärre inte ta sovmorgon i morse, utan var inbokad på en förskola en bit utanför stan kl. 8.00, så det var bara att bita i det sura äpplet och stiga upp. Dock är det alltid trevlig och givande på den förskolan.

Missade läsecirkeln ikväll - pga av trötthet och att jag var tvungen att köra en hästtransport mitt upp i allt. Ser dock fram emot nästa träff i slutet av maj, som dessutom är på en av mina favoritförskolor....förskolan där jag sist jobbade.

Dagens fundering? Varför kan man ibland inte somna fast än man är hur trött som helst?

1 comment:

  1. Anonymous12:36 PM

    Jo just därför att man är fööör trött.

    ReplyDelete