Thursday, August 09, 2007

Planeringsdagar

Så var man igång då i jobbtankar. Det går rätt bra faktiskt! Men så har jag ju också en fantastisk chef och kanonarbetskompisar. Vi har försökt bryta ner alla projekt och allt övrigt arbete i tid, för att vi ska få en översikt. Det var ju sjukt mkt arbete i våras och alla gick mer eller mindre på knä. Vi kan bara konstatera att vi har för mkt även detta läsår och måste göra något åt det. I morgon kommer chefens chef och då ska vi visa henne detta scenario, får vi se vad hon tänker omkring det. Helt krasst skulle det behövas mer folk... Fick för övrigt uppvaktning av mina arbetskamater igår, ett äppelträd och smultron och jord som de kommer och gräver ner till mig när jag har bestämt vart det ska stå. Jag blev mkt glad över det!
Nu ska jag läsa Fyrväktaren som jag inte riktigt vet vad jag tycker om... rätt häftigt och poetiskt språk, men lite svår - fast jag kan inte sluta läsa den.

No comments:

Post a Comment