Tuesday, November 06, 2007

PIM, ALS, Studiebesök, förskoleprojektet och begynnande Alzhaimers...

I veckan är det sannerligen full rulle på jobbet...!!!

Ytterligare en PIMexaminationsgrupp idag med många livliga och givande diskussioner, studiebesök från UR i dagarna två som även ska närvara när jag har utbildningsdag 3 för förskoleprojektet (då är jag minsann under lupp... av andra mediepedagoger från UR...!), handledning i klassrummen i att skriva sig till läsning enligt Tragetons modell, förskoleprojektets sista utbildninsdag, It och mediestrategigruppsmöte och en hel del annat. Kul, men intensivt!

I går var det så körigt... hem från jobbet strax före kl. fem, hinna äta, ett måste besök av snabbiskaraktär hos min bror, och så den trevliga silversmideskursen...!

Det blev så virrigt, stirrigt och stressigt, så jag rusade iväg och for till min bror och så då sen på kursen, och döm om min förvåning när kursen är slut kring niodraget och jag ska hem, när jag inser att jag har tagit M:ets rock med hans börs i och hans halsduk . Och ingenting hade jag märkt... Hans rock är större än min, min halsduk är betydligt fluffigare men i samma färgskala och jag har aldrig börsen i innerbröstfickan och den kändes så tydligt när jag skulle hem. Jag fick mig ett gott skratt och en rejäl tankeställare... STRESSA NER!!!

No comments:

Post a Comment