Sunday, November 11, 2007

Så var den helgen slut...

Hade ju en FengShuikonsult här i söndags och det var spännande. Det var inte några jättestora korrigeringar vi behöver göra enligt henne, men vi fick en hel del tips och idéer och jag har börjat med kontoret.

Hon sa att det var för vilsamt härinne på kontoret om man ska vara kreativ och få ngt gjort, så lite röda accesoarer behövdes. I går var jag på Keramix och köpte två röda glasvasar och ett rött fat. Ska sätta upp röda längder och så skulle jag vilja ha en stor tavla med rött i och möjligtvis lite grönt. Det blev mkt bra med dessa färgklickar!

Helgen har varit rätt lugn och skön - har somnat tidigt både fredag och lördag. Sover gott på den lånade tempurmadrassen kan jag säga.

Åt en fantastiskt god fiskgryta igår som ni hittar på min receptblogg.

Idag har jag hunnit med en del, först behandling hos Biggan. Idag blev det indisk huvudmassage och så fotbadet som sägs dra ut föroreningar från kroppen. Usch hur det vattnet såg ut när det hela var klart...! For sedan flottig i hårer (från den indiska oljan) och handlade till M:et farsdagsmiddag och så in på Ekbergs och köpte en tårta till min pappa som jag sedan åkte och hälsade på.

Sen hem och gjorde en till god middag med oxfilé. Helgen har alltås gått i gourmetmatens tecken...

Ytterligare senare så åkte jag och en av mina systrar till en esoterisk träff med ett stort gäng andra kvinnor och surrade på ett tag. Det var kul att träffa lite annat folk, än dem man vanligtvis umgås med - vilket nu inte ska uppfattas som att mina vänner som jag brukar träffa är trista - för de är ni inte!

Nu väntar en ångbastu - dags att ta ut oljeinpackningen i håret!

Och så då måndag i morgon igen...

No comments:

Post a Comment