Sunday, November 23, 2008

Planet Earth

6 comments:

  1. Anonymous5:00 AM

    Åh, vilken vacker film om jorden! Man blir alldeles tagen..

    Har du läst boken The Secret förresten? Själv har jag inte det, men har hört mycket om den..

    ReplyDelete
  2. Jo, vi lever i en vacker värld. Jag har inte läst boken, men sett filmen och så kunde jag inte låta bli att köpa en fin skrivbok med citat från The Secret tidigare i år.

    Filmen är rätt amerikaniserad och rätt fokuserad på pengar, men grundtanken att tankens kraft är stor är intressant!

    ReplyDelete
  3. Tankens kraft är enorm.. men jag kämpar med att få mig själv att förstå hur viktig den är!! ;o)

    Min vän PJL undrar ju förståss vem du är!! :o)

    ReplyDelete
  4. Ja, jag kanske är ute och cyklar... men - den här PJL menar jag: http://piajl.blogspot.com/

    som jag konfirmerat mig med och vi bor fortfarande i samma stad.

    ReplyDelete
  5. Anonymous5:22 AM

    Hej
    Vilken underbar film.
    Jag har läst lite ur boken och den är bra.
    Underbara bilder och musik i filmen är vacker.
    Piajl

    ReplyDelete
  6. Anonymous5:24 AM

    Som svar på detta Yes Vi har en bakgrund tillsammans och kul har vi haft.Otroligt att Vi stöter på varandra Här.Kram På ER.
    PiaJL

    ReplyDelete