Thursday, March 09, 2006

All alone, men ändå inte...

Nu åkte M och C till Nallo. Roligt att få göra ngt under den lilla tid som är kvar av sportlovet för C. Hostar gör hon dock rejält. Jag ska ringa dem om jag vill att de kommer hem eller om det händer något.

Pappa har nyss ringt! Blev lite förvånad över att det var han. Han berättade att han har fått lunginflammation. Typiskt! Men det är visst rätt vanligt att det tillstöter. Därför han hade feber idag då. Han undrade om jag skulle komma något. Har han glömt att jag har varit där idag? Men jag sa nej, och att jag kommer i morgon. Fick nästan lite dåligt samvete. Ringde mina syskon och hörde var de var? Visste ju att de skulle dyka upp förr eller senare hos honom. De satt i kafeterian och åt och skulle precis gå till pappa. Bra!

Ikväll klockan åtta får jag massage! YES!

Känns både skönt och inte skönt att vara själv... Katterna är ju här och jag träffar mina syskon till och från.

I morgon kan jag äntligen hämta ut de nya köksgardinerna - det kommer att bli riktigt snyggt! Svarta panellängder, vita panellängder med stora spretiga blommor i limegrönt, svart och beige/brunt. Ska köpa lite limegröna accenter.

No comments:

Post a Comment