Friday, July 20, 2007

Dagarna går...

Dagarna går och alldeles snart var den här sommaren förbi... Känner mig inte det minsta sugen på att börja om att jobba... Men nu är jag ju inte där ännu, och ska försöka vara här och nu, men det är himla svårt mellan varven.

Just nu är jag hemma och trixar med lite musik. Det finns ju så himla bra musik! Ibland har jag svårt för att förstå att det kan skrivas mer musik som är bra, det finns ju så mycket redan. Lyssnar en del på 60-tals låtar nu, t ex Marvin Gayes Ain't no mountain high enough och For Tops Can't help my self. Himla skön musik! Marvin Gayes låt skrev 1967, så den är ju ett måste till 40-års festen!! Vill ha riktigt bra partymusik till den 4:e. Himla kul att C kommer hem, så att vi kan fira tillsammans! Hon är bara så rädd att folk ska köpa en massa presenter till henne, men det tror jag inte är ngt problem. Man brukar ju ge ev. presenter till den man blev bjuden av.

Idag väntar en mexikansk afton (men utan teqila...) i goda vänners sällskap, ska åka in till stan snart och handla.

See you :-)!

2 comments:

  1. Anonymous1:41 PM

    Jag är in ganska ofta för att kolla hur du har det, men det blir inte alltid en kommentar. Har ju sett dig lite då och då, inte sällan i bilen ;) men man är alltid på väg någon stans så nåt småprat har det inte blitt av. Önskar dig all lycka på festen. Du har sett så fin och smal och söt ut i sommar så klänningen kommer att sitta som en smäck.

    Grattis grattis och hoppas att vi ses nån dag.

    Ps. Är du lejon då? Som jag?

    ReplyDelete
  2. Hej Erica! Jag läser din blogg också mellan varven. Jo, jag är ett rytande lejon eller en kelsjuk liten kattunge... det beror på om det är före eller efter matintag! Den 5 augusti blir jag en mogen kvinna ;-)! Jo, det har varit skjutande lite hit och dit... äntligen på torsdag får sambon tillbaka körkortet och som han ska få skjutsa...!!!

    ReplyDelete