Sunday, July 22, 2007

Halvt solokvist...!

Så var vi bara två i familjen några dagar då. Rätt skönt får jag erkänna, dessutom lär jag få rätt mkt ensamtid då den som är hemma av döttrarna är den som ränner omkring en hel del. Vi lever ju rätt nära varandra under sommarmånaderna, så nu får jag lite mer spejs och får göra vad jag vill, nog för att jag nu rätt ofta gör det jag vill, men nu utan att ta hänsyn till ngn annan (nästan i alla fall). Så Ikea here I come :-)!

Just nu funderar jag på hur det kommer sig att jag, man, dom, mänskligheten så ofta kör över kroppens signaler??? I regel har kroppen signalerat på ett eller annat sätt under en lång tid, och man bara kör på. Tänk att mer känna in, lita mer på sin intuition och verkligen lyssna innåt - hur skulle man må och leva då??

No comments:

Post a Comment