Saturday, July 14, 2007

Det eviga skjutsandet....

Fram och tillbaka, hit och dit, inte vill jag bli hämtad nu.....nu vill jag hem osv. Är det inte sambon, så är det döttrarna eller min pappa som skjutsas än hit och än dit... och sen de här orden: men inte nu, sen, vänta, jag har inte tid, jag håller på med ngt viktigt (läs datorn). Det håller på att driva mig till vansinne...Tänk att det ska vara så svårt att ställa upp, att se och göra saker, att vara smidig och hjälpsam. Tror att jag ska börja svara sen, men inte nu osv när det blir dags för skjutsning nästa gång och då tänker jag på en äldre dottern. Om man nu vill gå på PDOL och har läge att tjäna ihop en slant till det - hur länge ska vi vänta på att hon ska agera, visa engagemang osv. Fröken Lat är namnet hon bär... Och just nu retar det mig till vansinne...

För övrigt så är jag på väg in till stan och köpa mer färg till räcket runt trädäcket. Annars inte mkt nytt under solen.

No comments:

Post a Comment