Tuesday, September 25, 2007

Medarbetarsamtal

Idag har jag haft medarbetarsamtal med min chef - vilket är mycket utvecklande! Hon använder en metod som heter lärande medarbetarsamtal som verkligen är reflekterande, lärande och utvecklande. Jag gick därifrån och kände att jag är en viktig medarbetare, att jag är en person som har mkt att ge, att jag lyssnar och bidrar aktivt i möten med andra människor, och bidrar till att höja nivån i arbetslaget, att jag är kompetent och betydelsefull m.m! Det behövde jag och önskar att fler skulle få höra av sin chef eller av andra människor i sin omgivning. Jag har skrivit det förr, och skriver det igen - bättre chef kan man nog inte få! Hon bekräftar oss som personal, hon utmanar oss, hon ger feedback, hon är tydlig, hon är mänsklig osv. osv. osv.

No comments:

Post a Comment