Monday, September 17, 2007

Roliga möten...

Ja just ja... tre roliga saker:

Påtal om möten som jag gjort nyss och tidigare i livet och som idag har betydelse för mig.

Jag har träffat en kvinna som varit i Indien och utbildat sig i en sort av ayurvedisk massage. Träffade henne när jag var på en a-v föreläsning förra veckan. Vi ska byta tjänster :-)! Det känns jättekul!!!

En f.d. chef ringde i fredags och vill köpa ett som hon uttryckte det massagogram till en kollega som ska börja ett nytt jobb. Så den tjejen som fått detta massagogram kommer hit på onsdagskväll för en varm oljemassage som kallas abyhanga. Min fd. chef ska få betala genom att komma hit och fengshuia vårt hus, då hon är utbildad även inom fengshui. Det känns också jättekul!

Sedan ska jag till Stockholm över dagen den 5 oktober och ha en workshop med Utbildningsradion om hur man kan jobba med ljud och förskolebarn och sedan ska vi ha en gemensam brainstorm på eftermiddagen. Kul att bli tillfrågad :-)!

No comments:

Post a Comment