Monday, April 16, 2007

Bla, bla


Nu längtar jag till sommaren!

Hoppar gärna över björkpollensäsongen och går direkt in i sommaren. Samtidigt som det är så vackert ute när det gröna börja gro så där ljusgrönt.

Har börjat feng shuia här hemma - högst välbehövligt!!! Vi rensar i ett av förrådsrummen och skickar en hel del till Lions loppmarknad. Det finns en bok som heter "Rensa i röran med Feng Shui" som är rätt bra. Man riktigt längtar efter att städa när man har läst den boken och det hör inte till vanligheterna för mig kan jag säga.

Dagens fundering... När man går ner i vikt - vart tar alla kilon vägen då?

2 comments:

  1. Anonymous2:12 PM

    Jag har feng shuiat i familjens garderob för ytterkläder. Högst nödvändigt, för i morse fanns det bara EN av ALLT. Till slut blev jag lite lätt jätte rasande och tömde ut allt i en hög mitt på golvet - så då blev det till att storstäda när det skulle in i garderoben igen.

    ReplyDelete
  2. Det är himla skönt när man väl har rensat ut. Det tar sådan tid dock... hittar alltid ngt som jag blir lite nostalgisk över, sådant som jag sparat och måste läsa, titta på osv.

    ReplyDelete